Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (7)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Довгопола К$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
1.

Довгопола К. А. 
Накопичення важких металів лікарськими рослинами, які зростають на території, прилеглій до аеродромів [Електронний ресурс] / К. А. Довгопола // Проблеми екологічної біотехнології. - 2012. - № 2. - С. 124-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peb_2012_2_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 131.805 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Довгопола К. 
Образотворче мистецтво у молодшій школі для слабозорих дітей [Електронний ресурс] / К. Довгопола // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 2. - С. 53-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DLog_2015_2_9
Розглянуто роль і місце образотворчого мистецтва у початковій освіті слабозорих дітей. Визначено спеціальні завдання курсу та умови їх реалізації. Виділено роль емоційного компонента в навчанні образотворчого мистецтва. Описано метод інтуїтивного малювання як одного зі шляхів розвитку самостійної творчості слабозорих учнів. Доведено, що образотворче мистецтво виконує різноманітні функції у житті людини (кожна з яких має бути представлена у навчальному процесі у школі для слабозорих дітей), основними з яких є: когнітивна (пізнавальна), аксіологічна (ціннісна), виховна та ін. Визначено етапи творчого процесу: пускова фаза, що передбачає вільну активність і підготовку то творчого процесу; пошукова фаза, яка починається зі створенням художнього твору; виконавча фаза, що завершує роботу над створенням художнього твору. Розкрито функції образотворчого мистецтва. Констатовано, що однією з найважливіших умов естетичного виховання слабозорих молодших школярів є розвиток навичок сприймання форми і формотвірних елементів.Рассмотрены роль и место изобразительного искусства в начальном образовании слабовидящих детей. Определены специальные задачи курса и условия их реализации. Выделена роль эмоционального компонента в обучении изобразительному искусству. Описан метод интуитивного рисования как одного из путей развития самостоятельного творчества слабовидящих учеников. Доказано, что изобразительное искусство выполняет различные функции в жизни человека (каждая из которых должна быть представлена в учебном процессе в школе для слабовидящих детей), основными из которых являются: когнитивная (познавательная), аксиологическая (ценностная), воспитательная и др. Определены этапы творческого процесса: пусковая фаза, предусматривающая свободную активность и подготовку к творческому процессу; поисковая фаза, которая начинается с создания художественного произведения; исполнительная фаза, завершающая работу над созданием художественного произведения. Раскрыты функции изобразительного искусства. Констатировано, что одним из важнейших условий эстетического воспитания слабовидящих младших школьников является развитие навыков восприятия формы и формообразующих элементов.The article discusses the role and place of the fine arts in primary education of visually impaired pupils. Parenting aesthetic feelings still, first and foremost, is not based on perception, and at work. This fact points the way to understanding the development and creation of beauty. Describes the general and special conditions of the course and their implementation. Describe the functions of art. Highlighted the role of the emotional component in learning the fine arts. In order to facilitate the perception of visual information visually impaired children are often used techniques to simplify and schematic images. However, this simplification has a certain limit and can not be used when meeting with works of art. The described method of intuitive drawing as a way of self-creation of visually impaired pupils. The stages of the creative process of intuitive painting. Properly organized lessons of fine arts give children the opportunity to feel the joy of successful creative activity, improve mood, increase confidence in their own ability. The greatest opportunity for self-expression gives it an independent creative activity
Попередній перегляд:   Завантажити - 105.707 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Довгопола К. А. 
Вплив важких металів на імунотропні властивості hypericum perforatium l., taraxacum officinale w., cichorium intybus l [Електронний ресурс] / К. А. Довгопола, К. Г. Гаркава // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 20 : Біологія. - 2012. - Вип. 4. - С. 165-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchb_020_2012_4_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 328.173 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Довгопола К. С. 
Психологічні детермінанти самоконтролю образотворчої діяльності сліпих молодших школярів [Електронний ресурс] / К. С. Довгопола // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2015. - Вип. 8. - С. 43-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2015_8_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 237.045 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Довгопола К. А. 
Екологічна оцінка вмісту важких металів у грунті та Trifolium pratense L. [Електронний ресурс] / К. А. Довгопола. // Проблеми екологічної біотехнології. - 2016. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peb_2016_1_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 226.068 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Довгопола К. С. 
Вплив глибоких порушень зору на становлення самоконтролю образотворчої діяльності у дітей молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] / К. С. Довгопола // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2012. - Вип. 3(1). - С. 27-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2012_3(1)__8
Попередній перегляд:   Завантажити - 246.977 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Довгопола К. С. 
Формування самоконтролю швидкості графічних рухів в образотворчій діяльності незрячих учнів молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] / К. С. Довгопола // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2010. - Вип. 1. - С. 93-99 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2010_1_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 267.788 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Довгопола К. А. 
Спектральний аналіз вмісту флавоноїдів кульбаби лікарської Taraxacum officinale W. та цикорію звичайного Cichorium intybus L. в залежності від місця зростання [Електронний ресурс] / К. А. Довгопола. // Проблеми екологічної біотехнології. - 2016. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peb_2016_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 657.084 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Довгопола К. С. 
Методичні рекомендації з проведення занять корекції розвитку (профілактика та корекція порушень поведінки) у підготовчих класах шкіл сліпих та слабозорих [Електронний ресурс] / К. С. Довгопола // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2016. - Вип. 11. - С. 49-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2016_11_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 958.449 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Богдан Н. М. 
Дослідження ринку туристських послуг Харківської області в умовах кризи [Електронний ресурс] / Н. М. Богдан, Ю. В. Краснокутська, К. Є. Довгопола // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. - 2016. - № 3(1). - С. 10-15 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2016_3(1)__4
Попередній перегляд:   Завантажити - 679.323 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Довгопола К. 
Рельєфне малювання як шлях до інтеграції у візуальну культуру для незрячих дітей [Електронний ресурс] / К. Довгопола // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2016. - № 4. - С. 52-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DLog_2016_4_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 210.135 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського